Heeft u zich als inwoner aangemeld bij Digitale Stad voor een glasvezelaansluiting? Hoe nu verder?

Namens UBRivierenland is Digitale Stad druk bezig om het glasvezelnetwerk in de regio uit te rollen en u aan te sluiten op ons netwerk. De volgende stap is dat u een abonnement moet kiezen. Hier vindt u informatie hoe en wanneer u deze keuze moet maken en waar u met eventuele vragen terecht kunt.

Hoe weet ik wanneer ik ben aangesloten op glasvezel?
U ontvangt van Digitale stad een bericht zodra uw glasvezelaansluiting gereed is. Vanaf dat moment kunt u gebruik maken van een supersnelle en stabiele verbinding.

Wanneer moet ik mijn keuze gemaakt hebben?
U heeft 2 maanden de tijd nadat u bericht hebt gehad van Digitale Stad dat u bent aangesloten, om een abonnement te kiezen dat het beste bij u past.

Waar kan ik abonnementen vergelijken? *
Via onderstaande links kunt u de providers en pakketten bekijken en direct bestellen, wel zo makkelijk!

* Wij hebben de vermelde websites met de meest mogelijke zorgvuldigheid geselecteerd.  U dient bij het afsluiten van uw abonnement bij de door u geselecteerde aanbieder wel de informatie op bovenstaande websites te checken.

Is een glasvezel abonnement altijd duurder dan mijn huidige abonnement?
Een abonnement op glasvezel hoeft niet duurder te zijn dan uw huidige abonnement en is vaak zelfs goedkoper.

Abonnementen voor extra aansluitingen
Heeft u een extra aansluiting (bijvoorbeeld met toevoeging K01) dan adviseren wij om telefonisch bij een provider een abonnement af te sluiten. Bij de provider dienen ze dan eerst uw huisnummer in te voeren, in een later stadium kunnen ze dan de juiste aansluiting selecteren.

Vragen of extra hulp nodig bij uw keuze?
Heeft u na het bezoek van bovenstaande sites vragen of hulp nodig bij het overstappen, laat het weten en belt u dan gerust met Digitale Stad via 085-0711944. U vindt ook informatie op https://www.digitale-stad.nl/regio/rivierenland.

Na 2 maanden nog geen abonnement afgesloten?
Is uw glasvezelaansluiting 2 maanden gereed en maakt u geen gebruik van de verbinding, cq u heeft geen abonnement afgesloten? Dan zullen er éénmalig extra kosten in rekening worden gebracht.
Wacht dus niet te lang met overstappen op glasvezel en voorkom extra kosten.

Burg v. Lidth de Jeudelaan 3
4001 VK Tiel
Postbus 137, 4000 AC Tiel

KvK: 76907694
BTW: NL 860835546B01
IBAN: NL79 BNGH 0285180290

info@ubrivierenland.nl
085-4000814
logo UBR 1e regionale glasvezelnetwerk van Nederland